LEVERING MED GLS:
Til adresse i Danmark:
V/ordrer over 1000 kr. sender vi fragtfrit til alle pakkeshops.
V/ordrer under 1000 kr. pålægges altid en fragt på 59 kr.
Leveringstid 1-3 hverdage.
Til adresse i resten af EU:
På alle ordrer pålægges fragt på 250 kr.
Leveringstid 3-10 hverdage
Ved udsalg, kampagner, ferie mm. kan der forekomme lidt længere leveringstid, men skriv meget
gerne i kommentarfeltet,
hvis det haster, så vil vi selvfølgelig gøre alt vi kan.
________________________________________
VI BYTTER I 365 DAGE!
Skulle støvlerne have været brune i stedet for sorte…
Hos Lædersmeden tilbyder vi alle kunder hele 365 dages ombytningsret.
(Gælder dog ikke udsalgs/restvarer)
Aflevér varen i fuldstændig samme stand, som da du modtog den, og husk at returnere i original emballage.
Vælger du at sende varen, afholder du selv forsendelsesomkostningerne.
________________________________________
VI TILBYDER RETUR I 365 DAGE!
Du kan altid fortryde hos os, uden begrundelse og få dine penge tilbage!
Hos os har alle kunder 365 dages fortrydelsesret gældende fra fra den dag du modtager varen.
Bare giv os klar besked herom, f.eks. pr. mail eller telefon.
Du kan ikke fortryde blot ved at nægte at modtage varen eller ved at undlade at hente den uden samtidig at give
besked om, at du fortryder. Vi returnerer ikke fragtbeløbet.
Sådan returnerer du:
Har du fortrudt dit køb, kan du sende varen til os, eller aflevere den i butikken. Fristen er overholdt, hvis du
returnerer varerne inden der er gået 365 dage fra du har givet os besked herom.
Varen kan ikke tilbage sendes pr. efterkrav og skal sendes direkte til vores fysiske butik.
Vi tilbagefører købsbeløbet når vi har modtaget din returpakke.
Vedlæg info i pakken, med ordrenr, og om du ønsker ombytning eller retur. (Brug meget gerne købsfakturaen og
skriv evt. på bagsiden)
Er du uheldig at modtage en forkert eller ødelagt vare, skal du fortælle os det senest 14 dage fra leveringsdagen, så
vi hurtigt kan løse det, få det forkerte retur og sende dig en ny levering.
Lædersmeden tilbagebetaler din købspris hurtigst muligt efter vi har modtaget varen.
OBS, har du betalt med Mastercard kan der gå op til 14 dage efter kreditering, før pengene er synlige på din konto.
Vær opmærksom på at alle kunder i butikken, tilbydes at prøve varer før køb. Derfor kan det ind imellem forekomme
at varerne bærer præg af at have været prøvet på, fuldstændig ligesom alle andre butikker der sælger beklædning.
Dette opfatter vi selvfølgelig ikke som værende en mangel på varen.
________________________________________
Reklamation:
Er der en fejl på varen skal det løses!
Når du handler hos Lædersmeden, har du selvfølgelig to års reklamationsret på mangelfulde varer, som
købeloven foreskriver det.
(Det er dog en forudsætning for at udnytte reklamationsretten, at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig
brug af varen eller af anden skadevoldende adfærd)
Send os en mail hvor du forklarer hvad der er galt, og vedhæft billeder af problemet. Herefter behandler vi din
reklamation via mail.
Har du mulighed for det, kommer du selvfølgelig bare forbi butikken i København, – husk at medbringe kvitteringen.
Vi forbeholder os ret til at forsøge at afhjælpe en mangel eller erstatte med en tilsvarende ubeskadiget vare frem
for at betale købssummen tilbage.
________________________________________
Ring eller skriv gerne til os hvis du har spørgsmål.
Email: kontakt@laedersmeden.dk Telefon: (+45) 33 11 60 48
Vores adresse: Lædersmeden, Vestergade 15, 1456 Kbh.K Få vist vej her